ГоловнаОплата і доставка
ДОСТАВКА
Ми дуже любимо і цінуємо наших клієнтів і тому даруємо Вам безкоштовну доставку по всій територіі України (за виключенням замовлень на суму до 400 грн).
• Після оформлення замовлення консультант інтернет-магазину зв'яжеться з Вами для узгодження зручного часу доставки та уточнення адреси.
• Якщо на складі буде відсутня необхідна кількість товару або замовлена Вами продукція, наші менеджери обов'язково проінформують Вас та запропонують можливу заміну.
• Сouleur Сaramel залишає за собою право змінювати термін доставки за попереднім погодженням з клієнтом.
Варіанти доставки:
ОПЛАТА
Варіанти оплати:
1. Готівковий розрахунок: проводиться кур'єру за фактом доставки товару (тільки для Києва).
2. Післяплата (безвідсоткова за умови, що сума замовлення складає не менш ніж 400 грн.): проводиться при отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти.
3. Безготівковий розрахунок:
ПРИЄМНИХ ВАМ ПОКУПОК!!!
Увага! Якщо Ви відмовляєтесь від замовлення вже після його відправлення, ми будемо змушені сплатити всі витрати пов'язані з доставкою, в т.ч. за зберігання та повернення. Ми йдемо назустріч Вам, отже розраховуємо на Вашу відповідальність! Будь-ласка, переконайтесь, що зможете отримати Ваше замовлення в обумовлений термін. Дякуємо за розуміння!
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Згідно Закону про Захист прав споживача, парфумерно-косметичні засоби входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну.
При отриманні замовлення переконайтесь, що доставлений товар відповідає Вашому замовленню у присутності кур'єра.
Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд, Ви вправі відмовитися від покупки. Товар не може бути повернений після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Заміна бракованого товару: За умови виявлення заводського дефекту в товарі, ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості. Для обміну бракованого товару Вам необхідно зв'язатися з нами і ми вирішимо проблему в найкоротший термін.
Зверніть, будь-ласка, увагу, що кур'єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважені надавати будь-які консультації щодо товару. Ваші питання Ви можете адресувати тільки консультантам Сouleur Сaramel. Відкриту коробку із замовленням повернути кур'єру неможливо - всі питання і розбіжності щодо комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку вирішуються з інтернет-магазином Сouleur Сaramel, а не з перевізником.